Am realizat, împreună cu prietenii din grupul de pe facebook Iubire și sexualitate, o listă cu filme erotice de calitate în care am adăugat atât filme artistice educaționale (prima parte a listei o găsiți aici), dar și filme care ating diverse subiecte tabu cum ar fi: sexualitate sacră, relații multiple, iubirea dintre femei, exemple de cum poate afecta o relație energia erotică necontrolată, etc. Vă dorim vizionare plăcută și revelatoare!

6. A perfect ending (2012)

Un film despre viață și despre moarte, despre iubire și redescoperirea de sine prin eros.

Rebecca este o femeie puternică și curajoasă, cu un statut financiar mult peste medie, cu un soț care-și împlinește doar rolul de a păstra bogățiile financiare ale familiei, și 3 copii minunați. Nu a trăit niciodată orgasmul.

Filmul pune în scenă iubirea dintre femei. Nu mă refer aici la lesbianism, ci la iubirea și atracția erotică ce unește două femei. Atât de frumos redă, intenționat sau nu, modul în care îmbogățește sufletul și viața unei femei o astfel de relație! Există o scenă în film, asemănătoare cu cea din filmul Bliss, care face referire la puterea vindicativă a punctului G – cum, prin masajul său, cu o stare de iubire și abandon, pot ieși la suprafață, și alchimizate apoi, traumele.
Recomand!

 

7. 9½ Weeks (1986)

În urma unui sondaj realizat de tabloidul britanic The Sun, „9 săptămâni și jumătate”, celebrul film cu Kim Basinger și Mickey Rourke, a fost ales cel mai sexy film din istorie făcut la Hollywood.
Un film plin de pasiune cu o mulțime de idei de jocuri erotice! (alte idei de jocuri inedite ce pot fi realizate in cuplu găsiți și în acest articol).

Mickey Rourke era pe vremea aceea foarte sexy, chipeș, extrem de atrăgător și senzual!
O poveste care redă foarte clar cum pasiunea necontrolată, gelozia și posesivitatea exarcebată pot mistui o relație.
Secvențele erotice din film sunt delicioase, senzuale și magice!

 

8. The Thomas Crown Affair (1999)

Unul dintre filmele mele preferate!

Acesta nu este un film erotic, cu toate că are câteva secvențe de acest gen inspiratoare, cum ar fi secvența în care ei fac dragoste pe scările reci de marmură sau pe birou. Este un film despre o iubire matură. Iar personajul principal, jucat de Pierce Brosnan, întruchipează perfect arhetipul masculin al magicianului. Am pus acest film sub „9 săptămâni și jumătate” pentru că Mickey Rourke joacă rolul unui „magician” (și ma refer aici tot la arhetipul masculin) cu foarte multe umbre, pe când Thomas Crown, personajul jucat de Pierce Brosnan, este un „magician” înțelept.

Magicianul este arhetipul conștiinței elevate și al discernământului spiritual, dar și al cunoașterii a ceea ce este profund, tainic și care nu este ușor de accesat. Magicianul este cel care trăiește ca și cum ar observa Lumea de undeva de sus și ar interveni exact atunci când este necesar, știind ce Legi divine operează în situația respectivă.

În ființa bărbatului matur, acest arhetip se manifestă prin chibzuință, prin putere de reflecție profundă și de introspecție, prin claritate mentală, prin stabilitate, centrare în sine și detașare emoțională. Bărbatul-Magician are o mare putere de alchimizare.
Bărbații care nu sunt neapărat interesați de astfel de informații (sau încă nu știu că sunt) se pot bucura de secvențele acestui film de acțiune despre furtul unei opere de artă.
Mai multe informații despre arhetipurile masculine găsiți în cartea „Rege, războinic, magician, amant: redescoperă arhetipurile masculine” de Robert Moore, Douglas Gillette.

 

9. Henry & June (1990)

Ați auzit cu toții despre Henry Miller, bănuiesc eu. Scriitorul „Tropicului Cancerului”, „Tropicului Capricornului” și a cărții „Primăvara Neagră”, etc. Scriitorul meu preferat de literatură erotică, mi-am regăsit bărbatul interior în rândurile lui de nenumărate ori!

„Ţie amorul îţi penetrează mintea, ţi se mută în cap după aceea. Tot ce gândeşti e cald. Eşti mereu caldă. Singurul lucru e că ai un corp de adolescentă. Dar ce forţă ai de a păstra iluzia! Ştii cum se simt bărbaţii după ce au avut o femeie. Le vine s-o dea jos din pat. Cu tine e la fel de înălţător după ca şi înainte. De tine nu mă satur niciodată… Înviere după înviere… Nu sunt decât ce-ţi imaginezi tu că sunt.”

Filmul pune în scenă povestea de iubire dintre Henry Miller și scriitoarea Anais Nin. Și soția lui Henry, June.

Anais Nin este un deliciu! Și ea scriitoare! Bineînțeles că sunt îndrăgostită de ea! Redau mai jos câteva din rândurile ei:

„Mă gândesc la tonurile de orgă ale vocii, la expresiile şi mărturisirile lui. Şi la capacitatea lui de a fi venerat, adică de a simţi divinul.” 
„Cât de minunat este să-l poţi admira pe cel pe care-l iubeşti! În plină lumină a zilei, cu totală luciditate. Aşa cum priveşti soarele. Aşa că voi veni să te văd dimineaţa şi din felul în care te voi privi vei şti că te iubesc, că sunt tulburată de vocea ta, de ochii tăi, de zâmbetul tău strălucitor şi de sunetul paşilor tăi. Te voi vedea şi sunt fericită, înspăimântător de fericită, pentru că sunt aproape de tine”.
„El îmi dăruieşte savoarea prezentului. Nicăieri altundeva nu găsesc acest prezent magic, frumos, complet. Când suntem împreuna, clipa devine infinită… Această clipă de gust pronunţat şi absolut al mâncării, al culorii, de răsuflare umană absolută, de plenitudine. Căci sunt întreagă. Este sfârşitul oricărui zbucium.”
  „Eu ştiu să dau sens gândurilor lui vagi. El le dezvoltă pe ale mele. Îl aprind. El mă face să curg.”
„Mă simt iubită pentru mine însămi, pentru sinele meu interior, pentru fiecare cuvânt pe care-l scriu, pentru timidităţile, tristeţile, luptele, defectele, fragilităţile mele. În fiecare zi spun că nu-l pot iubi mai mult şi în fiecare zi descopăr în mine mai multă dragoste pentru el. Ce pot să fac cu fericirea mea? Cum pot s-o păstrez? Îmi vine să îngenunchez pe când se revarsă asupra mea precum ploaia, să-i adun stropii în dantelă şi mătase şi să-i lipesc din nou de mine.”
„Tremuram înfiorată de o imensă, imensă bucurie. Frig şi febră şi lumină, o iluminare, o vizitare, prin întreg corpul, fiorul unei prezenţe. Lumina şi cerul in trup, Dumnezeu în trup, şi eu dizolvându-mă în Dumnezeu. M-am dizolvat în Dumnezeu. Nici o imagine. Simţeam spaţiu, aur, puritate, extaz, imensitate, o profundă, ineluctabilă comuniune. Am plâns de bucurie. Am ştiut atunci că nu aveam nevoie de dogme ca să comunic cu El; nu aveam nevoie decât să trăiesc, să iubesc şi să sufăr. Nu aveam nevoie de nici un om sau preot ca să comunic cu El. Trăindu-mi viaţa, pasiunile, creaţia până la limită, intram în legătură cu cerul, cu lumina şi cu Dumnezeu.
       Nu pot spune mai mult. Nu mai e nimic de spus. Cele mai mari comuniuni vin atât de simplu. Dar începând din momentul acela mi-am simţit legătura cu Dumnezeu, o legătură unică, tăcută, individuală, deplină care îmi da o imensa bucurie şi un sentiment al măreţiei vieţii, al eliminării timpului şi limitelor omeneşti. Eternitate. M-am născut. M-am născut femeie. Ca să-l iubesc pe Dumnezeu şi să iubesc bărbatul în mod suprem. M-am născut într-o pace adâncă, o bucurie supraomenească peste şi dincolo de toate necazurile mele omeneşti, transcenzând durerea şi tragedia. Această bucurie am găsit-o în dragostea de bărbat şi în creaţie, împlinite în comuniune.”

 

10. Sexo por compasión (2000)

E altceva!

Dolores locuiește într-un sat mexican acoperit de tristețe. Dar ea este o sursă inepuizabilă de maturitate, generozitate, iubire și compasiune pentru cei din jur.
Exasperat de acest altruism fără limite, soțul ei, Manolo, o părăseşte deoarece nu mai suporta starea ei de curăţenie sufletească.
Nedumerită, Dolores caută sprijin în înțelepciunea preotului, care îi spune că necazul i se trage de la faptul că nu a păcătuit niciodată. Ca să îndrepte situația, sperând că astfel soțul se va întoarce la ea, vitala și pura Dolores (trecută bine de prima tinerețe) se culcă cu un necunoscut pe care îl cunoaște în cârciumă, dar nu oricum: din motive caritabile. Omul suferea din cauza problemelor în căsnicie și, în mod miraculos, după ce se culcă cu ea, problemele lui se rezolvă, iar Dolores va deveni un fel de consilier psihologic care foloseşte sexul ca o formă de vindecare deoarece îşi va dedica viaţa actelor de caritate care implică acte sexuale cu cei care recunosc că au probleme sufleteşti sau că sunt păcătoşi, pentru a-i ajuta să-şi depăşească problemele.
Filmul este cumva simbolic, căci prin sexul ei curat şi compasiv, oraşul recapătă viaţă şi culoare, lumea regăsindu-şi fericirea după o lungă perioadă de scufundare în amărăciune şi tristeţe.
Filmul ridică la fileu problema adulterului ca păcat major în creştinism: este adulterul 100% un păcat dacă intenţia cu care este făcut acest adulter implică iubirea, caritatea, ajutorul, bunăvoinţa, compasiunea?
Cum căsniciile devin mai solide și mai fericite, spre mulțumirea femeilor și bărbaților deopotrivă, faima ei începe să crească, până când Manolo se întoarce în sat supărat nevoie mare, acuzând-o de desfrâu și hotărât să întoarcă pe toată lumea împotriva ei. Imediat se formează două tabere: cei care o consideră pe Dolores o sfântă și cei care, în frunte cu Manolo, susțin că e o dezmățată. Pentru a pune capăt nedreptății suferite de Dolores, femeile din sat decid să o răzbune într-un fel propriu și încep una câte una să îl seducă pe Manolo…

Continuarea listei o găsiți aici.

Comentarii

Comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here